Thursday 2 June 2011

Majus 30,, hetfo O Cerebrio - Fonfria

Villafrancabol busszal mentem Piedgrafit-aba ahonnan 4 km maszas az O Cerebreio. 1 ora 50 perc alatt felkinlodtam magamat s majd egy orat toprengtem, hogy maradjak vagy menjek tovabb. Ugy dontottem tovabb megyek. Nagyon esore allt de mire a falucska vegere ertem kisutott a nap. Hatizsak le, dzseki le, keszult par fenykep is majd tovabb. Eleg jol mentem enyhen lejtos terepen 7 km-t 1.5 ora alatt tettem meg.A kovetkezo 2 km-t megsznvedtem egy jo meredek emelkedo ami egy oramba kerult. Az emelkedo vegen, mint a meseben, egy bar. Lerogytam s pihegtem vagy 5 percig, majd rendeltem egy kavet. Fonfria 3 km-re volt, lejtos ut de lassan haladtam, mert elkezdtem "erezni" a terdemet. 1 ora alatt elertem a szallast, epp elkezdett esni. Akik utanam 25 percel erkeztek, mar jol elaztak. Eredetileg azt gondoltam Triacastellaig megyek, de az eso es a terdem miatt gondoltam, jobb ha pihentetem.

O Cerebreio

3 comments:

  1. El Caminó....., nem sétaút.Szép és nagyszerű a kitartásod az emelkedők ellenére.Drukkolok, hogy a térded bírja....

    ReplyDelete
  2. Jelentem én is, naggyon!!szia

    ReplyDelete
  3. K.!az ég szerelmére gumifáslit,vagy gumi térdvédőt vittél talán?
    Jó utat,és "térdet.".!L.

    ReplyDelete