Thursday 2 June 2011

Junius 1 szerda, Sarria

Samos utan 2 km-rel az osveny ketfele agazik, az egyiken 12 a masikon 16 km-t kell menni Sarria-ig. Balga fejjel nem neztem csak kovettem egy nagyobb csoportot s persze a hosszabb utra kerultem. A konyvem szerint az utnak lejteni kellett volna, itt meg kemeny emelkedok es meg kemenyebb lejtok kovettek egymast. Mar nem fordultam vissza pedig azt kellett volna tennem. 12 km-en keresztul se egy falu se egy hely ahova le lehetett volna ulni. Kb 500 m-rel egy kavezo elott, nem lehetett latni es tudni sem, mert nem jeleztek, mintegy 3 oras gyaloglas utan megalltam. Elegge fajt mar a terdem, muszaj volt megallni. Ettem a tegnap elkeszitett szendvicsbol, majd egy 30 percnyi piheno utan mentem tovabb, helyesebben araszoltam. A terdgumi ellenere is nehezemre esett minden lepes. Sulyt szinte nem tudtam tenni a bal labamra s csak egy bizonyos szogben tudtam ralepni a terdem miatt. A kavezoban ittam egy kavet s ujabb 15 perc elteltevel elindultam. Nem volt kedvem de muszaj volt, mert a nagy semmi kozepen voltam, nem maradhattam ott. Ami erdekes volt, az elso 10 km-t nagyon jol birta a terdem, akkor mar reg kellett vlna pihenni, de nem tudtam igy hirtelen jott megint a fajdalom. Az utolso 4 km-t harom (3) ora alatt tettem meg. A szallason elottem pont egy kanadai ferfi jelentkezett be, o Nanaimo-bol jott, ez a nyugati part, s egy kicsit dumaltunk. Eszrevette, hogy santitok, nem volt nehez, s mondta, hogy tud adni egy terdvedot, probaljam ki azt is. Lefekudtem s egy ora pihenes utan, alig tudtam labra allni. El akartam menni, kajat venni  de 100 m utan visszafordultam. Ujabb ket ora fekves utan el tudtam menni az uzletbe ami kb 800 m-re volt, bevasaroltam, majd visszasantikaltam. Felmenni az emeletre ugy kikeszitett, hogy megint lefekudtem s egy fel ora pihenes utan lesantikaltam enni. Jo ido volt kiultem a napra s talalkoztam egy kanadai francia novel akivel San Justo de la Vega elott talakoztam, szegenynek vissza kellett mennie vagy 2 km-t mert a piheno helyen felejtette az uti patikajat. Azt mondta, hogy ne csak pihentessem, hanem vegyek be fajdalom csillapitot is amely egyben gyulladas csokkento is. Nem szedek soha semmifele gyogyszert de most megfogadtam a tanacsat. Most a kanadai ferfi altal adott terdvedot viselem, nem sokkal jobb, ugyanugy faj a terdem. Semmit nem neztem meg a varosbol csak pihentem.
Nagyon el vagyok keseredve, mert ha nem tudom folytatni akkor nem tudom lesz-e meg lehetosegem az eletben megtenni ezt a hatralevo 108 km-t. Eddig legyalogoltam 404-et.

3 comments:

  1. nagyon-nagyon sajnálom, ne légy elkeseredve 404 km is szép teljesítmény.S buszra szállva is az Úton vagy.

    ReplyDelete
  2. Húú de kemény!!! Átérzem a dolgot nagyon is, de ne add fel. Pihenj most!

    ReplyDelete
  3. K.!..ez egy őrült ,nagy teljesítmény ,de megértelek-..!

    én bizony én Algo-flex,vagy Algo-pyrin nélkül nem is mertem volna elindulni,ahogy a legkisebb fájdalmat érzed be kell venni ,mert utána még a fájdalomtól az izmok görcse lép fel és gyulladásgátlók ezek,nem vagyok orvos ,csak "nő" aki tapasztaltam már..!
    Ne add még fel,de szedd a gyógyszert !kitartás,és jó utat Neked:L.

    ReplyDelete