Sunday 29 May 2011

Majus 29, Villafranca del Bierzo

Kellemes tempoban gyalogoltam az enyhen emelkedo terepen s mar 11-kor itt voltam. Ittam eg kavet majd bejelentkeztem a szallasra s elindultam a varost fenykepezni. Mire eppen korbe mentem s leultem a foteren egy sorre, elkezdett esni az eso. Jo fel orat esett majd elallt. Visszamentem a szallasra s megebedeltem, sonkas, zoldborsos, sargarepas keszetel volt, mikoroban melegitettem meg, jol is esett, konnyu kaja volt.
Villafranca egy nagyon helyes szep kis varos a svajci hegyi falvakra emlekeztet engem, persze elhagyva az elhagyatott es romlo hazakat. Tisztasag es rend mindenhol, baratsagos emberek, udvarias kiszolgalas. Jol ereztem magamat a varosban. A szallas egyszeru de nagyon tiszta es jol felszerelt. Vegre van WI - FI hozzaferes az internethez, most raszantam a delutant, hogy potoljam a beirasokat es kepeket is tegyek fel.
Este a lencse konzervet fogom vacsorazni, nagyon hazai izunek talatam.
A holnapi napot meg nem tudom, hogy hogyan lesz. 20 km-re innen kezdodik az ujabb hegymenet, amit nem vallalok. Az az eldonteni valo, mivel ez a varos ahol busz jarat meg van s ahonnan tudok buszozni, kikerulni a hegyet, O Cebreiro, (Oriza Triznyaknak hivom) vagy megyek meg 15 km-t s utana taxizok. Azt hiszem a buszt fogom valasztani, majd meglatom.

Villafranca del Bierzo

7 comments:

  1. Kalács! A Caminón vagy! Emlékszel?!Ez a legszebb része az Útnak! Nem is megerőltető :) Ki ne hagyd! "Be a hasat,hátra a vállat, fel a fejet! és indulás!!! " ....Gyalog!!!! :)

    ReplyDelete
  2. Jó utat Neked ,csak a teljesítőképességed határáig érdemes,...no és felszálltál a buszra?Ü.:L.

    ReplyDelete
  3. Ezek a hegyek!
    Sima utat kívánok.

    ReplyDelete
  4. Szia Kalács! Sanyától kaptam meg a blogod elérhetőségét. Ma emlegettelek, hogy vajon mi lehet Veled, merre járhatsz. Nagyon örülök, hogy olvashatok az útról, az utadról! Ma már nem, mert késő van, de holnap nekiállok és elolvasom. Vigyázz Magadra, további jó utat Neked, Oldies Rádiótól: Katica

    ReplyDelete
  5. Elkezdtem olvasni a blogodat, Kalács! :) Szépen, lassan olvasom, hogy sokáig tartson. :) Remélem, hogy jól vagy...
    Amikor én utaztam nagyon messzire, engem is féltettek a gyerekeim. :) Ismerős nekem is az, amikor a gyerekek aggódnak. Vigyázz Magadra! Megyek olvasom tovább a bolgod!
    Katica

    ReplyDelete
  6. Mire én itt írok Neked, már valószínűleg eldőlt, hogy lábbusz:), vagy busz lett a döntés. :) Bármelyik is, JÓL döntöttél:)))))))), üdv., Á.

    ReplyDelete
  7. Remélem már túl vagy azon a hegyen és nagyon jól vagy!Várjuk a folytatást!Marcsó

    ReplyDelete